Biodanzalogie

Hier vind je regelmatig berichten over Biodanza; de theorie, de praktijk, de vertaling naar het dagelijks leven, de effecten, poezie en meer....

maandag 30 juni 2014

Biodanzalogie voor iedereen

De Facebook groep van Movemente Biodanza, wordt steeds beter gelezen. Dat vind ik heerlijk om te merken. Ik kan mijn Biodanza schrijverij met jullie delen en jullie kunnen binnen laten en delen wat goed voelt. 

Omdat je op een weblog veel mooier kan schrijven, opmaken en artikelen terugvinden heb ik besloten een blog te beginnen over Biodanza. Omdat iedereen toch lekker op VACATION of STAYCATION gaat, zal ik niet veel nieuws posten, maar iedere dag een "oud" berichtje overzetten naar dit blog. De nieuwe vrienden kunnen dan heerlijk lezen, de trouwe metgezellen hoeven zich in de vakantie dan niet op de pc te storten en steeds weer het hoofd te vullen met ...... van alles.


Ik maak het mooi op, koppel er labeltjes aan zodat je later alles kan vinden wat je nodig hebt, voor jezelf, om te delen of voor je les. 


Als je deelt graag onder vermelding van www.saskiadebruin.nl & www.movementebiodanza.blogspot.nl

Ik ga vandaag beginnen..... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten