Biodanzalogie

Hier vind je regelmatig berichten over Biodanza; de theorie, de praktijk, de vertaling naar het dagelijks leven, de effecten, poezie en meer....

dinsdag 23 september 2014

Even bijkomen




Ik heb een prachtige training achter de rug met Antonio Sarpe. Hier vind je zijn website. 

Hij gaf een module van zijn training Continued Learning in de Biodanza school Zuid-Nederland. Heel waardevol, gestructureerd en helder. Hij weet alle oefeningen heel mooi te ontleden en in stapjes te laten ervaren. Waardoor je ze veel meer kunt beleven. 

Zoals gewoonlijk heb ik bladzijden vol aantekeningen. Die ben ik aan het ordenen en uitwerken. Dus ik heb even een Blog bijkom momentje nodig. Nog een paar dagen typen en ordenen en dan schrijf ik hier weer verder! 

Tot die tijd een tip van Rumi, die heel goed paste bij de aanpak van Antonio. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten