Biodanzalogie

Hier vind je regelmatig berichten over Biodanza; de theorie, de praktijk, de vertaling naar het dagelijks leven, de effecten, poezie en meer....

dinsdag 8 maart 2016

Nieuwe studio van Sas



Ik ben verhuisd! Ik heb een nieuwe studio om in te werken. 2 km van mijn ouder werkplek af. In het hartje van Berkhout aan de Kerkebuurt 169.

Vroeger was het een BIEB, nu kan ik er dansen, ontspannen, mediteren, creatief schrijven en levenskunstworkshops geven. Naast me is de brandweer, het café en aan de overkant de kerk. 

De lesruimte is wat groter dan wat ik had nu: 9x8,5. Het gebouw was voor dat het bieb werd kleuterschool. M'n studio is een groot klaslokaal. Daarnaast is er een lief keukentje, een retro wc - een materialen berging, en ik heb er ook een schrijf- en teken ateliertje. Ik ben er heeeeel gelukkig mee. 


Ik moest wel wennen, ik ben altijd erg gehecht aan plekjes. En in mijn oude studio was alles begonnen. Daar heb ik overal kusjes verstopt, om het gebouw te bedanken voor de bijzondere omhulling die het mij en al mijn cursisten bood. 


Nu zijn de lessen op de nieuwe locatie begonnen en alle deelnemers helpen me mee om het te bewonen en het te vullen met mooie ervaringen en beleefde momenten. 

Omdat de ruimte wat groter is, is er ook wat plaats voor Biodanza deelnemers met minimaal een jaar ervaring. Want mijn groepen op dinsdag en woensdag van 20.00-22.00 dansen al een tijd met elkaar. Momenteel dansen we de vier dieren van Biodanza: de kracht van de instincten. 

Als je eens mee wilt dansen, neem dan contact met me op. 

Op 13 maart is er een Schrijfworkshop, voor iedereen die wil ontdekken hoe bijzonder creatief en reflectief schrijven is. van 10.30 - 13.00. Op www.saskiadebruin.nl  vind je meer info. 

Welkom in mijn nieuwe studio! 

Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten