Biodanzalogie

Hier vind je regelmatig berichten over Biodanza; de theorie, de praktijk, de vertaling naar het dagelijks leven, de effecten, poezie en meer....

vrijdag 9 september 2016

Ik ben stil, I am silent

Ik ben stil aan het wachten.... een nieuwe schrijverij hangt in mijn lucht. Soms komt het snel, soms duurt het lang, voor ik het grijpen kan. Daarom babbel ik weinig. Ik zwerf rond, wandel, mijmer, teken, schrijf.... als er een begin is, een rode draad, kan ik beginnen met schrijven en tekenen.... tot dan sssssst. 

Geluidloze kus! 



I am silently waiting..... a new writing whispers in my heart. Sometimes it arrives quickly, sometimes there is thorough waiting required. This is why I don't write a lot on my blogs. I wander, I daydream, I draw and write... when I find the beginning of a red thread I can start to write and draw.... Until then ssh. 

Soundless kiss! 

1 opmerking: